8 resurse de marketing ca să înțelegi marketing-ul online și să îl folosești cu succes

Timp de citire: 7 minute

Ești antreprenor, dar te ocupi și de promovarea firmei? 

Ori poate ai vrea să studiezi marketing-ul fiindcă te pasionează domeniul sau te entuziasmezi la gândul că ai putea face și tu campanii, reclame online sau texte care vând.

În articolul pe care îl citești am strâns 7 resurse din Upriserz, create de marketeri și antreprenori, care vând în fiecare zi.

Resursele de aici sunt un start nemaipomenit pentru tine dacă acum:

  • ești persoană responsabilă de promovare în firmă
  • te încântă ideea să te ocupi de promovarea unei companii, dar îți lipsește fundația ca să treci la fapte
  • vrei să ții pasul cu vremurile și să fii la curent cu ce înseamnă promovarea în 2020, ce funcționează și ce nu, ce metode cu rezultate dovedite ai la îndemână

Iată resursele disponibile în Upriserz dacă vrei să studiezi sau să aprofundenzi marketing-ul online:

1.Cursul Tehnici de copywriting care nu se schimbă în timp.

Autor: Dacian Pășcuță

Durată: 3 h 30 min

În loc să scrii un text ai prefera să alergi la maraton? Sunt mulți oamenii care nu știu cum să înceapă un text persuasiv, ce să scrie într-un ad și ce să pună într-un articol.

Dacian Pășcuță îți arată în cursul creat pentru Upriserz, tehnici de copywriting care nu se schimbă în timp. Adică tehnici pe care să le folosești ca să comunici mai bine când scrii orice tip de text. Regulile incluse de Dacian sunt nemuritoare, iar asta înseamnă că dacă parcurgi cursul lui Dacian e ca și cum ai parcurs Abecedarul în copywriting 🙂

Dacian și-a adus aportul în peste 30 de companii prospere la nivel național. Printre clienții săi în zona de copy și strategie s-au aflat Lorand Soares Szasz și producătorii ceasurilor NOAH. 

Prin urmare, oricare ar fi mesajul tău, Dacian îți poate arăta care e modul convingător ca să îl transmiți către publicul tău.

În timpul celor 3 ore și 30 de minute de curs vei afla: 

  • Care sunt cele 5 secrete pe care copywriterii le știu despre verbe
  • Cum convingi prin limbaj cu ajutorul a 6 indicatori
  • Cine sunt scepticii și cum să îi cucerești cu ajutorul textelor scrise de tine
  • Cum scrii pentru fiecare tip de personalitate

În plus vei descoperi 3 dintre mai puternice metode de copywriting ca să le poți folosi și tu. 

Cursul lui Dacian este util oricui vrea să scape de tracul care apare în fața unei foi albe. 

Cei care l-au urmărit i-au acordat 5 stele din 5.

2. CAB – Tehnica de marketing care îți transformă promovarea

Autor: Lorand Soares Szasz 

Durată: 19 m 

În jurul nostru sunt o mulțime de produse care se vând chiar foarte bine, deși nu suntproduse excelente. Nici măcar nu sunt cele mai bune din piață.

În același timp, vedem produse sau servicii foarte bune care nu prea se vând. De ce se întâmplă așa?

Fiindcă uneori, cei care au produse excepționale nu folosesc tehnicile potrivite pentru vânzarea lor. Una dintre acestea este CAB, tehnica de marketing care îți va transforma promovarea. O vei descoperi în cursul susținut de Lorand Soares Szasz în Upriserz.

CAB nu este o tehnică nouă, ea a fost folosită și predată de Lorand și în cursuri de vânzări și marketing. Însă s-ar putea ca în acest curs să descoperi o perspectivă diferită, iar exemplele oferite să facă “click” pentru tine și să te gândești să faci la fel.

În acest curs foarte scurt și pragmatic vei vedea de ce e important să vorbești despre beneficiile clientului și nu despre caracteristicile și avantajele produsului atunci când vinzi.

Mai jos vezi de ce membri Upriserz îți recomandă această resursă pentru studiu.

3. Cum să faci reclame eficiente pe Facebook

Autor: Vlad Niță 

Durată: 1 h 52 min

Facebook ads funcționează după niște reguli. Nu le știi – simplu, pierzi timp, bani și energie alergând după niște rezultate care nu au cum să vină.

Care sunt regulile pentru reclame eficiente pe Facebook? Intră în Upriserz și începe să urmarești cursul semnat de Vlad Niță, fondatorul agenției DoAds, cel care a lucrat în echipa Facebook, ca să afli cum să creezi reclame cu impact și rezultate.

Cu ajutorul acestui curs vei înțelege:

  • Cum funcționează Facebook Ads
  • Cum targetezi audiențele recu, custom, lookalike
  • Cum setezi adurilor targetate
  • Cum arată o reclamă eficientă pe Facebook
  • Ce sunt AdSeturile și cum le structurezi

Cei care au urmărit deja cursul îl recomandă pentru că explică noțiunile de bază necesare oricui vrea să folosească Facebook-ul pentru promovare.

4. Procesul de la A la Z ca să creezi campanii profitabile pentru produsul sau serviciul tău

Autor: Silviana Marin 

Durată: 1 h 18 min

Care este procesul concret, replicabil, prin care să treci când planifici o campanie de promovare? Cu ce începi, cum știi cât de lungă să fie o campanie? Cum bugetezi, stabilești obiective sau creezi un funnel? 

Cursul Procesul de la A la Z ca să creezi campanii profitabile pentru produsul sau serviciul tău te poartă prin toate etapele de care te lovești în timpul unei campanii de promovare.

Urmărește acest curs dacă simți că nu ai claritate în ce privește pașii pe care să îi faci de la A la Z. Autoarea cursului, Silviana Marin, este fondatoarea agenției Crossline Marketing, agenție cu care la randul nostru am colaborat în campaniile noastre de promovare.

Experiența Silvianei și a echipei sale în nișe diferite de business se transpune în informațiile pe care le vei primi în curs.

Urmărindu-l vei afla:

✔️Care e formula pentru o ofertă irezistibilă pe care să o folosești cu succes în campania ta?

✔️Cum stabilești obiective de campanie realiste, care nu frustrează și pot fi împlinite?;

✔️Care sunt tipurile de publicitate și cum decizi frecvența campaniilor tale, ca să nu cheltuiești bugetul degeaba;

✔️Cum vinzi clienților deja interesați de produsul tău și cum vinzi celor care nu au aflat încă de tine?

Dar și multe alte tips&tricks și informații apreciate de cei care au urmărit deja cursul.

5. Google Ads Mastery

Autor: Toma Grozăvescu

Durată:  6 h 56 min

Vrei ca mesajul tău să ajungă la cât mai mulți oameni, dar nu știi cum să faci asta? 

Google Ads Mastery este resursa care îți arată punctual ce soluții ai ca să faci reclame plătite pe Google și implicit să te faci cunoscut.

Cursul a fost creat de Toma Grozăvescu, fondatorul agenției Smarters. Toma a luat cele mai importante lecții din experiența sa cu Google Ads și le-a explicat, pentru ca tu să nu mai treci prin zeci de cursuri, articole sau ghiduri.

În cursul Google Ads Mastery găsești la un loc informațiile ca să vinzi imediat prin Google Ads.

Prima parte te poartă prin aspectele introductive sau aspectele strategice. 

Vei vedea cum folosești Google Ads, ce funcționalități oferă, când să le folosești și când nu.

Apoi vei vedea cum setăm Conversion Tracking, cum legăm contul de Google Ads cu cel

de Analytics, unde intrăm ca să creăm audiențele și cum putem face asta.

Următoarele episoade sunt dedicate campaniilor de search, campanii puternice care diferențiază Google de alte metode de promovare. 

6. Cum să duci un blog de la 0 trafic la primii clienți și vizitatori

Autor: Cosmin Dărăban

Durată:  1 h 24 min

Blogul este un instrument de bază în strategia oricărui business care vrea să fie aproape de clienții săi. 

Dacă vrei să afli care sunt tool-urile și principiile unui blog care e citit de oameni, vezi cursul creat de Cosmin Dărăban pentru Upriserz.

Vei afla: 

  • Când devine cititorul tău – clientul tău
  • Cum îți stabilești cuvinte cheie pentru blog
  • Ce sunt elementele de lead generation și cum le integrezi în articolele tale
  • Unde găsești surse de inspirație pentru blog
  • Cum obții retenție prin conținut

Cosmin este fondatorul GoMag și a trecut printr-o mulțime de provocări de-a lungul timpului. A început să scrie pe blog din 2008, ajungând, în timp, să lucreze cu peste 1500 de clienți.

A întâlnit foarte mulți antreprenori, oameni de marketing, specialiști, români, internaționali și a făcut absolut tot ce îți poți imagina pe internet. Bazându-se pe experiența sa, Cosmin îți spune că blog-ul funcționează. 

Acordă-i timp și folosește tehnicile din curs și te vei convinge și tu. 🙂

7. 5 Instrumente de Content Marketing pe care le poți folosi chiar de azi în Strategia de Marketing

Autor: Mădălina Vasiu

Durată:  2 h 16 min

Ca să fii aproape de clienți, să educi, să creezi o legătură cu ei, ai nevoie de conținut. 

Nu orice fel de conținut, ci acel content valoros și relevant, care face ca audiența să îți fie loială și să te urmărească unde ești prezent.

Mădălina Vasiu îți explică cum să creezi acest tip de content în cursul 5 Instrumente de Content Marketing pe care le poți folosi chiar de azi în Strategia de Marketing.

Dacă și tu vrei să afli :

  • care sunt tipurile de Content pe care îl poți folosi chiar acum în campaniile tale de Marketing&Comunicare
  • 3 exemple de content marketing pe care le poți aplica în afacerea ta și procesul prin care să treci ca să creezi și tu așa ceva
  • care sunt Platformele și Tehnicile pe care să publici conținut
  • Care sunt erorile care pot să apară când creăm content și cum să le eviți

Urmărește cursul creat de Mădălina Vasiu pentru Upriserz. 

Mădălina este Managing Partner la agenția Grai, Former Chief Marketing Officer la Techmatch. Cursul ei din Upriserz a primit 5 stele din 5 din partea celor care l-au urmărit deja.

8. Instagram Marketing – Metode eficiente de creștere pe Instagram (E-book)

Autor: Ionuț Țuța

Ce nume să alegi pentru contul tău de Instagram? Cum faci descrierea din bio și cum folosești hashtag-urile? Ce e geostrategia și ce e reclama reciprocă?

Răspunde-ți la aceste întrebări cu ajutorul PDF-ului creat de Ionuț Țuța pentru Upriserz. 

Ionuț s-a ocupat de creșterea contului lui Lorand Soares Szasz și a contului Upriserz, iar PDF-ul său îți va arăta strategii concrete și eficiente de creștere pentru Instagram. 

Uite un exemplu din PDF: dacă vrei să postezi ceva dar ești pe grabă, nu posta în feed, postează în stories pentru că acolo nu ai nevoie de descriere. 

Când faci o postare în feed (pe peretele tău/ în secțiunea de postări) pe cont, fă-ți timp să pui o descriere, să spui câteva cuvinte despre poză/video, astfel vei crea dorința de a fi urmărit, pentru că pagina ta arată ca un blog.

Vezi restul de sfaturi, idei și bune practici în resursa creată de Ionuț Țuța pentru Upriserz.

Iar dacă vrei mai multe resurse de marketing și îți dorești să continui dezvoltarea ta în acest domeniu, îți recomandăm să alegi un Learning Path (un traseu de învățare) creat special de echipa Upriserz ca să îți ușureze învățarea și să îți faciliteze progresul în marketing și promovare.

Learning Path-urile sunt unul din avantajele pe care le ai odată ce îți faci cont în Upriserz. Despre restul beneficiilor poți afla mai multe AICI, unde te poți și înscrie în cazul în care nu ești încă parte din comunitatea noastră. 

Leave a Reply