[Guest Post – Keez] Află cum poți lua decizii rapide pe baza datelor din contabilitatea firmei tale

Timp de citire: 4 minute

Când ești antreprenor există o serie de procese și sarcini care te pot opri din a te ocupa de problemele care contează cu adevărat. 

Iar printre acele lucruri, există unul care poate deveni o adevărată bătaie de cap: contabilitatea. 

Hai să vedem un exemplu concret.

Mihai, consultant de marketing cu experiență și-a fondat o firmă încă din anul 2010. De-a lungul timpului, portofoliul lui a început să crească, așa că a fost nevoit să crească numărul angajaților la 3.

Pentru Mihai, finalul de lună a reprezentat întotdeauna un stres considerabil. Inclusiv când avea doar un singur angajat. De ce? Pentru că trebuia să caute și să adune toate facturile emise. 

Pe lângă asta trebuia să adune toate bonurile de benzină, care se mai rătăceau prin buzunare, toate facturile de la diverși furnizori, unele în format electronic, altele fizic și toate trebuiau duse la firma de contabilitate. Ceea ce însemna alte ore pierdute în trafic sau chiar bani cheltuiți cu curierul. 

Din păcate, stresul nu se oprea aici. Chiar dacă documentele erau predate, Mihai, ca orice antreprenor din România nu mai avea acces la informații contabile decât după data de 25 a lunii. 

Efectul? Mihai, la fel ca orice antreprenor a ajuns să privească contabilitatea ca pe o activitate de conformare: taxe și impozite de plătit. 

Pe cealaltă parte, nici experții contabili nu stăteau mai bine. Fie că se ocupau de firme mai mici sau de firme mai mari, procesul lor de închidere de lună e anevoios: procesarea documentelor, prelucrarea lor, follow-up cu antreprenorul pentru documentele lipsă, pregătirea de rapoarte și declarații. Totul trebuia făcut repede și bineînțeles fără greșeli. 

Asta s-a schimbat din 2018.

Daniel Mateescu, un antreprenor care la rândul său s-a lovit de toate aceste probleme pe care le-a întâmpinat și Mihai, a decis că e momentul ca antreprenorii să primească de la contabilitate un sprijin real în luarea unor decizii de afaceri rapide.

Și să aibă parte de informații actuale și de înțeles. Nu în limbaj contabil, unde să fii nevoit să faci extra follow-up cu contabilii. 

Pornind de la aceste nevoi a fondat Keez. O companie de tip accounting-tech. Sau în alte cuvinte, o firmă de contabilitate completă și tehnologizată ce oferă rapoarte de management financiar actualizate în timp real și multe alte informații, toate disponibile atât pe o platformă web cât și printr-o aplicație mobilă. Sau în alte cuvinte, toate informațiile tale financiare se află la un click distanță. 

Keez este compusă din experți contabili autorizați CECCAR și se ocupă de contabilitate financiară, balanțe, registre contabile obligatorii și bilanț. Experții contabili realizează și depun lunar declarațiile pentru taxe și impozite firmă. Se ocupă inclusiv de înregistrarea documentelor de salarizare către ITM și Revisal. Ca antreprenorii să simtă că sunt în secolul 21 și să se poată ocupa de lucrurile care contează.

Cum funcționează Keez?  

O să continuăm povestea lui Mihai. 

Mihai este client Keez și administrator al firmei. Împreună cu colega lui Alina, consultant junior, folosesc aplicația mobilă ca să încarce documentele. Practic, fac o poză cu telefonul la orice document și prin intermediul inteligenței artificiale, poza se transformă în notă contabilă și se introduce instant în raport. 

Inclusiv când Mihai alimentează, în momentul în care face o poză la bon și o încarcă, vede instant cum cresc cheltuielile.

Keez ajută antreprenori să își înțeleagă afacerea și să ia decizii rapide

Platforma web și aplicația Keez Mobile oferă rapoarte de management financiar în timp real. De exemplu, cu fiecare document încărcat, antreprenorul poate vedea cum îi cresc veniturile sau cheltuielile.

Concret, rapoartele sunt împărțite astfel: “De încasat”, “Funizori de plătit”, “Încasări și plăți”, “Venituri”, “Cheltuieli”, “Profit”, “Avansuri/Deconturi”, “Fonduri disponibile”, “Fișă Partener/Angajat/Cont”, “Documente lipsă” și altele. Toate aceste se bazează pe documente contabile, disponibile la un click distanță. 

Și pe lângă asta, antreprenorii pot comunica direct cu contabilii direct prin aplicația web sau mobilă prin intermediul unui sistem chat integrat nativ în platforma și în aplicația mobilă. Se pot adresa întrebări, se pot cere clarificări.

Concret, în sistemul chat, atât antreprenorii cât și contabilii pot adresa întrebări în momentul în care apare nevoia oricăruia. Răspunsul vine în funcție de nivelul de urgență al subiectului discutat. În acest mod, echipa de experți contabili poate să își pregătească din timp răspunsul și să își programeze un interval în care răspunde la întrebările clienților. 

Eficiența e un cuvânt cheie în comunicarea dintre un antreprenor și un contabil.

Ce beneficii oferă Keez?

Prin Keez, poți să ai parte de toate servicile de care ai nevoie ca antreprenor. Pe lângă contabilitate, Keez oferă și servicii de facturare online, inclus în abonamentul anual. 

Mai sunt incluse și elemente de salarizare: întocmirea contractelor individuale de muncă, pontajul și administrarea listei de salariați. 

Ba mai mult, Keez poate administra și activitățile asociate înființării unei firme. 

Ești pregătit/ă? Pășește în secolul 21 împreună cu Keez

Nu mai aștepta luna următoare ca să ai o idee clară asupra finanțelor firmei tale. Nu mai pierde timpul strângând vrafuri de hârtii pe care le poți rătăci sau care îți mănâncă din timp. 

Alege să digitalizezi toate aceste procese și să iei decizii înțelepte, rapid, pe baza datelor din contabilitate. Acum toate acestea sunt posibile, iar Keez, poate fi furnizorul tău de servicii complete de contabilitate online.

Găsești mai multe detalii pe: www.keez.ro 

Leave a Reply