Întrebări frecvente despre Upriserz

Timp de citire: 6 minute

Ce este Upriserz?

Upriserz este o bibliotecă online de soluții practice la provocările tale în afacere și în carieră. Soluții în problemele pe care le poți întâmpina în vânzări, marketing, resurse umane, finanțe, leadership, dezvoltare personală și creștere accelerată în carieră. Un fel de Netflix pentru antreprenorii și angajații care vor mai mult de la viața lor.

Care e diferența dintre abonamentul lunar și premium?

Diferența dintre cele două abonamente este experiența și comunitatea Premium. Pe lângă accesul la cursuri și interviuri, în abonamentul premium primești și: cursurile în format audio, transcripturi, rezumate, workshop-uri online cu experții Upriserz, plan personalizat de învățare, diplomă pentru fiecare curs finalizat, șansă să câștigi o mașină. În plus, ai acces la grupul VIP de pe Facebook cu experții Upriserz, unde poți să le ceri ajutorul la provocările pe care le ai în carieră sau în firmă.

Care sunt modalitățile de plată?

Plata se poate face doar online, cu cardul personal sau al firmei, prin sistemul securizat de plată Euplatesc. 

Ce tipuri de card sunt acceptate?

Tipurile de card sunt cele emise sub siglele Visa și Mastercard.

Prețul conține TVA?

Prețul atașat pe site include valoarea TVA. Acesta se poate modifica în condițiile legii fiscale din țara în care te afli la momentul plății. Înainte de finalizarea comenzii poți verifica valoarea defalcată a prețului total.

Cum primești confirmarea că ai plătit?

După efectuarea plății vei primi un e-mail de confirmare de la support@euplatesc.ro pe adresa furnizată la deschiderea contului pe platforma Upriserz.

Cum procedez dacă plata nu a putut fi procesată?

Dacă plata ta nu a putut fi procesată, înseamnă că instituția financiară a respins tranzacția. Te rugăm să verifici dacă ai introdus corect datele de pe card, dacă acesta nu este expirat sau dacă ai fonduri suficiente. Dacă tranzacția nu este procesată în continuare, scrie-ne la adresa suport@upriserz.ro .

Plata se va face automat? În ce dată se va emite factura?

Da, plata este recurentă și se face automat din cont și se trimite și factura aferentă. Pentru abonamentul lunar, după ce te-ai înscris și ai ales să faci plata, cele 30 de zile se calculează calendaristic. De exemplu: dacă te-ai înscris în data de 25.03.2019, înseamnă că urmatoarea plată va în 25.04.2019. Dacă dorești ca abonamentul să fie activ cu o dată anume, atunci faci plata abonamentului în ziua respectivă. Abonamentele Anual și Premium sunt pe durata unui an. De exemplu: dacă te-ai înscris în data de 25.03.2019, vei avea acces la cursurile din platformă până în 25.03.2020.

Ce înseamnă plată recurentă?

Plata recurentă cu cardul reprezintă posibilitatea ca un furnizor de servicii să retragă de pe cardul unui client cu care are un contract, la o dată fixă, stabilită de comun acord, banii datorați. Clientul poate oricând renunța la contract și cere banii înapoi. În plus, sumele sunt asigurate de către bancă și, în caz de fraudă, pot fi returnate complet. În cazul în care la dată stabilită nu există o suma suficient de mare în cont, furnizorul va încerca a două zi să retragă banii și apoi a treia zi… etc.

Pot plăti în rate?

Nu, plata în rate nu este disponibilă.

Pot avea factură pe firmă, nu persoană fizică?

Dacă ai o firmă sau ești angajat și vrei să facturezi pe firma la care muncești, e nevoie să introduci datele firmei în momentul în care îți faci cont, adică de la început. Astfel, când factura se emite automat, preia datele pe care le-ai trecut în cont. 

Dacă ți-ai creat cont deja și prima factură a fost emisă, și vrei ca următoarele să fie pe firmă, poți schimba datele de facturare din contul tău (înainte de recurență) 

➡️secțiunea ABONAMENT ➡️ INFORMAȚII DE FACTURARE.

Unde găsesc factura?

Factura pentru achiziționarea oricărui tip de abonament îți apare în contul tău, la categoria abonament. Câteodată durează până apare, din cauza unor probleme tehnice (colegii noștri lucrează să remedieze acest aspect). În cazul în care nu ai primit-o, te rugăm să ai răbdare. În maxim două zile o ai. Factura vine în format electronic în contul tău din platformă, nu o trimitem la oficiul poștal. 

Garanție 14 zile 

Îți oferim 14 zile în care poți testa platforma și decide dacă e ceea ce ai nevoie în acest moment. Această regulă este validă pentru plata primului abonament Upriserz.

Timp de aceste 14 zile, dacă simți că din orice motiv aceste lecții video nu ți se potrivesc, îți vom returna banii achitați și cu un singur click din contul tău poți opri recurența abonamentului lunar oricând.

Cum pot opri abonamentul?

Pasul 1.

În cazul în care te-ai hotărât să întrerupi abonamentul e important să-ți amintești că dacă mai ai 10 zile, de exemplu (fiecare caz în parte poate fi diferit), până îți expiră abonamentul și tu te hotărăști să-l întrerupi, acesta va rămâne valabil până la data expirării. Abia după ce treci de data expirării abonamentul va deveni inactiv.

Pasul 2.

Intră în contul tău de pe platformă.

Pasul 3.

Mergi la secțiunea Abonament. Iar în partea dreaptă, lângă tipul de abonament activ, ai opțiunea Anulează.

Pasul 4.

În cazul în care nu ai reușit, trimite un mail pe adresa suport@upriserz.ro iar colegii noștri te vor ajuta în cel mai scurt timp posibil.

Securitatea Datelor cu Caracter Personal:

Ne angajăm să asigurăm securitatea datelor cu caracter personal prin adoptarea de măsuri tehnice și organizatorice adecvate, conform standardelor industriei. Platforma este aliniată la cerințele GDPR și folosește tehnologie de criptare și securizare a datelor la nivelul celor folosite de instituțiile bancare.

Vă asigurăm și vă respectăm drepturile stabilite prin legislația în vigoare: dreptul la informare, dreptul la rectificare, dreptul la ștergerea datelor, dreptul la restricționarea prelucrării, dreptul de opoziție, dreptul la portabilitatea datelor, dreptul de a depune plângere, dreptul de retragere a consimțământului, dreptul de a nu fi supus unor decizii automate sau profilare suplimentare aferente deciziilor automate.

Dacă opresc abonamentul și după o perioadă anumită îl reactivez, parcursul cursurilor rămâne?

Istoricul cursurilor urmărite în platformă rămâne salvat. Poți oricând să te întorci și să reiei de acolo unde te-ai oprit.

Mi-am uitat parola. Cum procedez?

Dacă ți-ai uitat parola, accesează link-ul acesta și introdu adresa de e-mail folosită pentru înregistrarea contului. Vei primi în casuța de e-mail setul de instrucțiuni pentru resetarea parolei. Dacă ai uitat numele de utilizator sau adresa de e-mail, contactează-ne pe suport@upriserz.ro.

Ce fac dacă nu am primit e-mail pentru resetarea parolei?

Asigură-te dacă adresa de e-mail pe care ai solicitat resetarea parolei este identică cu adresa pe care ți-ai creat contul. Dacă e-mailul a fost mutat de un filtru de spam, atunci acesta se poate găsi în dosarul Spam. Dacă ai nevoie de ajutor, scrie-ne pe adresa suport@upriserz.ro.

Cum îmi pot schimba parola direct din cont?

Dacă vrei să iți schimbi parola actuală, accesează: 

– Contul meu 

– Setări cont 

– Parolă 

– Completează câmpul Parola nouă și salvează modicările.

Cum îmi pot schimba adresa de e-mail pentru cont?

Dacă vrei să iți schimbi email-ul actual, accesează: 

– Contul meu 

– Setări cont 

– E-mail 

– Completează câmpul E-mail și salvează modicările.

În cât timp primesc ajutor pe mail?

Durată de răspuns poate varia între 2 și 3 zile lucrătoare, de luni până joi în intervalul 08:00 – 16:30 și vineri 08:00 – 12:30.

Sunt la început de drum și nu știu ce curs să urmăresc în platformă.

Îți recomandăm să începi cu Deltaprenor. Un program cu 120 de video-uri, care îți arată cum să faci și mai mulți bani, în timp ce îți recâștigi libertatea (timpul). Înţelegi ce acţiuni concrete ai de făcut, după ce ajungi la finalul materialului, ca să poţi trece de la un nivel la celălalt; ba mai mult, nici nu te lăsăm să mergi la următorul nivel până nu aplici informaţiile pe care le-ai primit.

Cursurile sunt doar pentru antreprenori?

Nu, cursurile nu sunt doar pentru antreprenori. Sunt pentru persoanele care își doresc să evolueze în carieră sau în afacere și au nevoie de ajutor și îndrumare. 

Voi avea ajutor/suport în parcurgerea cursurilor?

Ai tot ajutorul comunității Upriserz. În momentul în care ai o provocare, te rugăm să scrii pe grupul de Facebook. Astfel, te pot ajuta colegii tăi care au mai întâmpinat provocarea respectivă. Dacă ai abonament Premium, beneficiezi de ajutor și din partea experților Upriserz.

Nu am primit acces în grupul de Facebook.

Asigură-te că ai răspuns la întrebările de aderare în grup. Dacă ai urmat instrucțiunile de acolo, colegii noștri îți vor verifica contul și-ți vor da accept. Dacă ai dat cerere de aderare la grup în weekend, vei avea de așteptat până începe săptămâna. Colegii noștri nu muncesc în weekend.

Cursurile vor fi mereu disponibile?

Cursurile de pe platformă, la fel ca și alte produse care țin de proprietatea intelectulă, sunt limitate de drepturile de autor. Deci există posibilitatea ca unele să fie șterse. În cazul în care părțile implicate în acest proces, Upriserz sau autorii, decid acest aspect.

Desigur, asta nu înseamnă ca ștergem acum un curs. Ci doar vrem să ai aspectul acesta în minte pe viitor. În funcție de caz, te anunțăm în timp util înainte să eliminăm ceva din platformă.

Leave a Reply