
Ce este Upriserz?
Upriserz este o bibliotecă online de soluții practice la provocările tale în afacere și în carieră. Soluții în problemele pe care le poți întâmpina în vânzări, marketing, resurse umane, finanțe, leadership, dezvoltare personală și creștere accelerată în carieră. Un fel de Netflix pentru antreprenorii și angajații care vor mai mult de la viața lor.
Care e diferența dintre abonamentul lunar și premium?
Cu abonamentul Upriserz ai acces la cursurile și interviurile disponibile în platformă.
Cu abonamentul lunar ai acces la:
- Cursuri în fomat video
- Interviuri cu experți, mentori, milionari, vedete, antreprenori
- evenimentul anual Upriserz
- grupul de Facebook al comunității Upriserz
Poți achita acest abonament:
- Lunar – 19,99 euro/lună
- Anual – 192 euro/an
Dacă optezi pentru plata anuală, beneficiezi de o reducere de 20%.
Cu abonamentul Premium ai acces la :
- Varianta video a cursurilor
- Varianta audio a cursurilor
- Varianta scrisă a cursurilor (transcripturi)
- Rezumatele cursurilor
- Diplomă după fiecare curs finalizat
- Grupul de Facebook al comunității Upriserz
- Grupul VIP de Facebook, unde poți interacționa direct cu experții – autorii cursurilor Upriserz și le poți adresa întrebări specifice, iar ei revin cu feedback relevant pentru tine
- Două webinarii pe lună, pe subiecte specifice, unde poți adresa întrebări experților pe tema discutată
- Evenimentul anual Upriserz
Poți achita acest abonament:
- Anual – cu 590 euro/an (sau la oferta disponibilă în momentul achiziționării)
- Pe viață – 5900 euro (sau la oferta disponibilă în momentul achiziționarii)
Ce tipuri de card sunt acceptate?
Cardurile acceptate de procesatorul de plăți cu care colaborăm sunt:
- Cardurile Visa
- Cardurile Maestro
- Cardurile Mastercard
Dacă nu regăsești cardul tău pe această listă, dar dorești să achiziționezi unul dintre abonamente:
- Abonamentul lunar cu plată anuală
- Abonamentul anual Premium
- Abonamentul Lifetime
Prețul conține TVA?
Prețul atașat pe site include valoarea TVA. Acesta se poate modifica în condițiile legii fiscale din țara în care te afli la momentul plății. Înainte de finalizarea comenzii poți verifica valoarea defalcată a prețului total.
Cum procedez dacă plata nu a putut fi procesată?
Dacă plata ta nu a putut fi procesată, înseamnă că instituția financiară a respins tranzacția. Te rugăm să verifici dacă ai introdus corect datele de pe card, dacă acesta nu este expirat sau dacă ai fonduri suficiente. Dacă tranzacția nu este procesată în continuare, scrie-ne la adresa suport@upriserz.ro .
Plata se va face automat? În ce dată se va emite factura?
Da, plata este recurentă și se face automat din cont și se trimite și factura aferentă. Pentru abonamentul lunar, după ce te-ai înscris și ai ales să faci plata, cele 30 de zile se calculează calendaristic. De exemplu: dacă te-ai înscris în data de 25.03.2019, înseamnă că urmatoarea plată va în 25.04.2019. Dacă dorești ca abonamentul să fie activ cu o dată anume, atunci faci plata abonamentului în ziua respectivă. Abonamentele Anual și Premium sunt pe durata unui an. De exemplu: dacă te-ai înscris în data de 25.03.2019, vei avea acces la cursurile din platformă până în 25.03.2020.
Ce înseamnă plată recurentă?
Plata recurentă cu cardul reprezintă posibilitatea ca un furnizor de servicii să retragă de pe cardul unui client cu care are un contract, la o dată fixă, stabilită de comun acord, banii datorați. Clientul poate oricând renunța la contract și cere banii înapoi. În plus, sumele sunt asigurate de către bancă și, în caz de fraudă, pot fi returnate complet. În cazul în care la dată stabilită nu există o suma suficient de mare în cont, furnizorul va încerca a două zi să retragă banii și apoi a treia zi… etc.
Pot plăti în rate?
Abonamentul Upriserz se achita integral, dintr-o singură tranșă. Plata în rate nu este posibilă.
Tipurile de abonament disponibile:
- Abonamentul lunar cu plată lunară – 19,99 euro/lună
- Abonamentul lunar cu plată anuală – 192 euro/an (discount 20%)
- Abonamentul anual Premium cu plată anuală – 590 euro/an
- Abonamentul Lifetime (cu acces pe viață) cu plată integrală
Pot avea factură pe firmă, nu persoană fizică?
Dacă ai o firmă sau ești angajat și vrei să facturezi pe firma la care muncești, e nevoie să introduci datele firmei în momentul în care îți faci cont, adică de la început. Astfel, când factura se emite automat, preia datele pe care le-ai trecut în cont.
Dacă ți-ai creat cont deja și prima factură a fost emisă, și vrei ca următoarele să fie pe firmă, poți schimba datele de facturare din contul tău (înainte de recurență)
Unde găsesc factura?
Informațiile despre tranzacțiile aferente abonamentului tău Upriserz le găsești în contul tău din platforma Upriserz.
Ca să găsești factura proformă, te rugăm să faci următorii pași:
- Te loghezi în contul tău Upriserz
- Intri la secțiunea Istoricul comenzilor

3. Accesezi factura și o descarci instant, apăsând pe cuvântul “Factură”.

Oricând ai nevoie de facturile pentru abonamentul tău Upriserz, te poți întoarce la această secțiune și le vei găsi acolo.
Garanție 14 zile
Îți oferim 14 zile în care poți testa platforma și decide dacă e ceea ce ai nevoie în acest moment. Această regulă este validă pentru plata primului abonament Upriserz. Timp de aceste 14 zile, dacă simți că din orice motiv aceste lecții video nu ți se potrivesc, îți vom returna banii achitați și cu un singur click din contul tău poți opri recurența abonamentului lunar oricând.
Cum pot opri abonamentul?
Dacă alegi să oprești plata recurentă a abonamentului tău Upriserz, urmează pașii de mai jos:
- Te loghezi în contul tău Upriserz
- Intri la secțiunea Abonamente
- Apeși butonul roșu Oprește recurența

E important să-ți amintești că plată pentru abonament este recurentă. Și dacă nu vrei să ai acces la resursele Upriserz, îți recomandăm să oprești recurența înainte de data scadentă a abonamentului tău. Accesul la resurse e valabil până la expirarea abonamentului tău.
Securitatea Datelor cu Caracter Personal:
Ne angajăm să asigurăm securitatea datelor cu caracter personal prin adoptarea de măsuri tehnice și organizatorice adecvate, conform standardelor industriei. Platforma este aliniată la cerințele GDPR și folosește tehnologie de criptare și securizare a datelor la nivelul celor folosite de instituțiile bancare.
Vă asigurăm și vă respectăm drepturile stabilite prin legislația în vigoare: dreptul la informare, dreptul la rectificare, dreptul la ștergerea datelor, dreptul la restricționarea prelucrării, dreptul de opoziție, dreptul la portabilitatea datelor, dreptul de a depune plângere, dreptul de retragere a consimțământului, dreptul de a nu fi supus unor decizii automate sau profilare suplimentare aferente deciziilor automate.
Dacă opresc abonamentul și după o perioadă anumită îl reactivez, parcursul cursurilor rămâne?
Istoricul cursurilor urmărite în platformă rămâne salvat. Poți oricând să te întorci și să reiei de acolo unde te-ai oprit.
Mi-am uitat parola. Cum procedez?
Dacă ai uitat parola contul tău, poți să o recuperezi rapid.
Intri pe pagina de login în cont și ai butonul Ai uitat parola?
Apeși pe butonul Ai uitat parola și îți apare căsuța în care să introduci adresa de e-mail pe care să îți vină link-ul de resetare al parolei.
Apasă butonul Trimite link-ul pentru resetare a parolei, apoi verifică în Inbox-ul tău sau căsuța Spam/Promoții. Ai în e-mail link-ul de resetare. Dacă îl accesezi ajungi pe pagina de resetare a parolei.
Ce fac dacă nu am primit e-mail pentru resetarea parolei?
Asigură-te dacă adresa de e-mail pe care ai solicitat resetarea parolei este identică cu adresa pe care ți-ai creat contul. Dacă e-mailul a fost mutat de un filtru de spam, atunci acesta se poate găsi în dosarul Spam. Dacă ai nevoie de ajutor, scrie-ne pe adresa suport@upriserz.ro.
Cum îmi pot schimba adresa de e-mail pentru cont?
Dacă dorești să modifici adresa de e-mail cu care folosești contul tău Upriserz, te rugăm să urmezi pașii:
- Te loghezi în contul tău Upriserz
- Intri la secțiunea Setările contului
- Modifici adresa de e-mail cu cea pe care dorești să o folosești în viitor
- Apeși butonul Actualizează
În cât timp primesc ajutor pe mail?
Durată de răspuns poate varia între 2 și 3 zile lucrătoare, de luni până joi în intervalul 08:00 – 16:30 și vineri 08:00 – 12:30.
Sunt la început de drum și nu știu ce curs să urmăresc în platformă.
Ne dorim să ai o experiență cât mai valoroasă în platformă și să beneficiezi la maxim de toate resursele disponibile.
Astfel, am creat un Learning Path care să te ajute în dezvoltarea ta, în funcție de provocările pe care le ai.
Ai acces la Learning Path direct din contul tău Upriserz și îl găsești la Resurse, în meniul din partea dreaptă a paginii.

După ce accesezi pagina, tot ce mai ai de făcut este să îți alegi zona pe care dorești să o dezvolți si să intri pe path-ul respectiv, iar acolo vei vedea toate recomandările noastre.
Cursurile sunt doar pentru antreprenori?
Nu, cursurile nu sunt doar pentru antreprenori. Sunt pentru persoanele care își doresc să evolueze în carieră sau în afacere și au nevoie de ajutor și îndrumare.
Voi avea ajutor/suport în parcurgerea cursurilor?
Ai tot ajutorul comunității Upriserz. În momentul în care ai o provocare, te rugăm să scrii pe grupul de Facebook. Astfel, te pot ajuta colegii tăi care au mai întâmpinat provocarea respectivă. Dacă ai abonament Premium, beneficiezi de ajutor și din partea experților Upriserz.
Nu am primit acces în grupul de Facebook.
Asigură-te că ai răspuns la întrebările de aderare în grup. Dacă ai urmat instrucțiunile de acolo, colegii noștri îți vor verifica contul și-ți vor da accept. Dacă ai dat cerere de aderare la grup în weekend, vei avea de așteptat până începe săptămâna. Colegii noștri nu muncesc în weekend.
Cursurile vor fi mereu disponibile?
Cursurile de pe platformă, la fel ca și alte produse care țin de proprietatea intelectulă, sunt limitate de drepturile de autor. Deci există posibilitatea ca unele să fie șterse. În cazul în care părțile implicate în acest proces, Upriserz sau autorii, decid acest aspect.
Desigur, asta nu înseamnă ca ștergem acum un curs. Ci doar vrem să ai aspectul acesta în minte pe viitor. În funcție de caz, te anunțăm în timp util înainte să eliminăm ceva din platformă.
Dacă în continuare ai întrebărin legate de abonament/cursuri/platformă, ne poți scrie oricând la adresa suport@upriserz.ro și cu drag îți răspundem.