[GUEST POST – Ionuț Țuța] Promovează-te creativ pe instagram!

Timp de citire: 3 minute

Creativitatea în marketing a devenit un lucru atât de discutat și atât de puțin pus în practică încât mă simt nevoit să scriu despre creativitate în content, dar desprea creativitatea postărilor pe instagram pentru că aici este domeniul meu de expertiză.

Eu sunt Ionuț Țuța și de peste 4 ani fac marketing pe instagram în România și aproape de un an și în Londra. La toți clienții mei, precum Lorand Soares Szasz, Adrian Niculescu și mulți alții, am încercat să oferim valoare mai întâi, prin content creativ și valoros. Când reușești să faci combinația asta de creativitate și valoare…nu te mai oprește nimeni!

De ce contează să postezi content creativ? 

Hai să facem un test de imaginație, dacă ai un mesaj de transmis, o reclamă de făcut, vrei să promovezi ceva, știi că organic va ajunge la 300 de oameni, faci un buget de 100 de lei de ADS să ajungi la 2.000 de oameni că doar vrei trafic, vrei rezultate, dar dacă ți-aș spune că de la 300 de oameni poți ajunge organic la 2.000 doar să gândești diferit postarea? Mă crezi că se poate?

Eu am făcut următorul test, am făcut o postare cu promovarea unui webinar și am investit 400 de lei în ADS, după am făcut un MEME cu promvoarea webinarului și am obținut mai multe rezultate organic din meme decât din poza simplă de promovare, deloc creativă, chiar și cu 400 lei buget de ADS.

Îți dai seama că doar prin creativitate am adus rezultatul echivalent la peste 400 lei buget de ADS? Dacă făceam ads la postarea asta creativă cu 400 lei îți dai seama ce ar fi fost? Da.

Poate te gândești că produsul sau serviciul tău nu e atât de atrăgător încât să faci ceva creativ, ei bine, nu-ți mai da scuza asta pentru că în poza de sus eu nu am afișat niciunde produsul sau serviciul meu, dar am stârnit zâmbete care au dus la share și automat la expunere cât mai mare.

Dacă vinzi tractoare, poți face video-uri scurte funny cum asculți Symphony No. 3, Allegro con brio de la Beethoven în super confortul din tractor în timp ce cari fânul. 🤣

Există variante creative la orice ai vinde, nu există scuze. Nu uita că reach-ul tău va crește de le 5 la 50 de ori față de o postare plesnită pe social media fără vreun interes față de client, doar că vrei tu să-ți promovezi produsul.

De ce contează să oferi valoare?

Pe instagram trebuie să vezi lucrurile altfel, nu încerca să bagi pe gât produsul sau serviciul tău, oferă-le atâta content de valoare încât să se împrumute să cumpere produsele tale pentru simplu fapt că au deja încredere în tine, că doar ce magazin de haine se pune și filmează cum se fac hainele și până ajung pe manechin? Ce frizerie oferă sfaturi de tunsori în timpul lor liber? Ce clinica dentară postează video-uri despre cum trebuie îngrijiți dinții corect? Dacă ești în Timișoara și sunt peste 100 de cabinete stomatologice și tu ești singurul care 30 de minute pe zi se oprește și filmează 3 filmulețe de câteva minute în care explică beneficiile igienizării, beneficiile detartrajului, de ce e nevoie de periuță electrică ș.a.m.d. , ești de acord cu mine că vei ieși în evidență prin valoarea pe care o oferi? Ești de acord cu mine că vei obține foarte mulți clienți pe seama asta? Mă bucur că ești de acord cu mine. 😊)

Acum, dacă combini prima parte de content creativ cu content valoros…pfui, deadly combination. 😊)

Vreau ca tu și business-ul tău să rupeți pe instagram, fără să mai pierdeți bani, timp și energie pe strategii care nu funcționează, vreau să reușești cum am reușit și eu pentru mine și pentru clienții mei! 😊

P.S. Te aștept pe instagram la mine pentru mai multe informații super valoroase și dacă ai citit până aici, aștept un mesaj privat de la tine! 😊

La cât mai multă creativitate pe instagram îți doresc! 

Ionuț Țuța

Leave a Reply